شناسهٔ خبر: 45282253 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

واکنش سخنگوی الکاظمی به حمله داعش به نیرو‌های الحشد الشعبی

ابنا

سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق تاکید کرد تروریست‌های عامل حمله به نیرو‌های الحشد الشعبی در استان صلاح‌الدین حتما قصاص می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «یحیی رسول» سخنگوی «مصطفی الکاظمی» فرمانده کل نیرو‌های مسلح و نخست وزیر عراق به حمله عناصر گروه تروریستی داعش به نیرو‌های الحشد الشعبی در استان صلاح الدین واکنش نشان داد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهدای ما افتخار‌های عراق هستند و راه بهشت در انتظار آنان است در حالی که با خون خود تصویری از قهرمانان را ترسیم کرده‌اند.

رسول تاکید کرد: ابوعلیا الحسیناوی، فرمانده‌های قهرمان در تیپ ۲۲ الحشد الشعبی و گروهی از همراهانش را در حالی از دست دادیم که مشغول پیگرد عناصر تروریستی داعش در شرق استان صلاح الدین بودند و ما تاکید می‌کنیم که نیرو‌های امنیتی ما به تمامی تشکیلات آن هرگز در برابر تروریسم کوتاهی نخواهند کرد و به ریشه کن کردن آنان ادامه خواهند داد.

سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق تاکید کرد: عناصر گروهک‌های تروریستی داعش بدانند که حتما قصاص می‌شوند و روزی می‌آید که پشیمانی برای آنان هیچ سودی ندارد. روزی که رحمت و مغفرت برای تمامی شهدای عراق و خواری و ننگ برای تروریسم هاست.

ساعات پایانی شب گذشته (شنبه) نیرو‌های الحشد الشعبی با نفوذ تروریست‌ها به استان صلاح الدین مقابله کردند و در درگیری میان نیرو‌های عراقی و عناصر تروریستی داعش، فرمانده و ۱۱ نفر از نیرو‌های الحشد الشعبی به شهادت رسیدند.

………………….
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما