شناسهٔ خبر: 45281663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانوان هندبالیست آذربایجان‌غربی لیگ دسته یک را با پیروزی آغاز کردند

ارومیه- ایرنا- رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم "همیاری" ارومیه در نخستین دیدار خود در لیگ دسته یک هندبال، مقابل "نوآوران شاهرود" پیروز شد.

صاحب‌خبر -

شاهین کهنمویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آغاز مسابقات هندبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور، تیم همیاری ارومیه نماینده استان با نتیجه ۲۷ بر ۱۶ نوآوران نوشهر را شکست داد.

وی ادامه داد: همیاری ارومیه در این مسابقات در گروه الف با تیم های کیهان پایش ملایر، نام آوران نوشهر، آتریسا تهران، ریف اصفهان، شیشه قزوین هم گروه است و امروز در دومین دیدار به مصاف "کیهان پایش ملایر" خواهدرفت.

رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در مسابقات لیگ جوانان و دسته جات آزاد کشور تیم "بیرثانیه" ارومیه نماینده استان در سومین بازی خود برابر تبریز به نتیجه مساوی ۲۰ بر ۲۰ رسید.

کهنمویی افزود: تیم "بیرثانیه" در بازی‌های قبلی خود ۳۴ بر ۱۵ "زغالسنگ طبس" و ۲۶ بر ۲۳ "کات شاهرود" را شکست داده و در چهارمین بازی با "تبسم پاسارگاد" دیدار خواهدکرد.

مسابقات هندبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه برگزار می‌شود که در گروه اول کیهان پایش ملایر، نام آوران نوشهر، ریف اصفهان، شیشه قزوین، همیاری ارومیه و آتریساتهران و در گروه دوم زغال سنگ  البرز شرقی شاهرود، مس پاریز کرمان، اورانیال تهران، لوله گستر اسفراین و نفت و گاز گچساران با یکدیگر رقابت می کنند.

نظر شما