شناسهٔ خبر: 45275741 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گروه عراقی «ألویة الوعد الحق» مسئولیت حمله به ریاض را برعهده گرفت

یکی از گروه‌های مقاومت عراق موسوم به «ألویة الوعد الحق» مسئولیت حمله روز شنبه به ریاض را برعهده گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از گروه‌های مقاومت عراق طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به ریاض، پایتخت عربستان سعودی را که در روز شنبه رخ داده بود را بر عهده گرفت.

این گروه همچنین اعلام کرده است که؛ این حمله در انتقام خون شهدای انفجار‌های تروریستی بغداد بوده است.

روز شنبه برخی از رسانه‌ها خبری از شنیده شدن صدای انفجار در ریاض، پایتخت عربستان منتشر کردند که به دنبال آن شبکه الاخباریه به نقل از ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک هدف متخاصم در آسمان ریاض از سوی این ائتلاف شد.

گروه مقاومت اسلامی «ألویة الوعد الحق» در بیانیه خود آورده اند:

ما فرزندان شبه جزیره عرب پس از زیاده خواهی اعراب منطقه خلیج فارس بر اعمال جنایت در حق ملت‌های منطقه و همچنین تداوم حمایت آن‌ها از گروه تروریستی داعش و گروهک‌های تکفیری که دستانشان به خون بی‌گناهان آغشته است، به وعده خود عمل کردیم و پهپاد‌هایی مملو از وحشت را به سمت محل اقامت پادشاه و ولی عهد عربستان سعودی و اهداف دیگری در ریاض، پایتخت عربستان فرستادیم و آن‌ها را مورد هدف قرار دادیم.

عملیات پهپادی که در روز شنبه در ریاض و علیه عربستان سعودی انجام شد، در واقع سرآغازی است برای کشاندن معادله بازدارنده به داخل عربستان سعودی.

این عملیات تلافی‌جویانه در پی ریخته شدن خون شهدای انفجار اخیر در عراق بود. انتقامی که در صورت تکرار اینگونه حملات تروریستی از سوی کشور‌های حامی تروریسم، باز هم تکرار خواهد شد.

براثر وقوع انفجار تروریستی در بغداد، ده‌ها تن شهید و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما