شناسهٔ خبر: 45273097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکانون فرهنگی هنری شمیم ولایت:

بازارچه فروش اقلام تولیدی خانگی با هدف یاری به خانواده های آسیب دیده کرونا دائر شد

قراخانلو با اشاره به اهمیت کارآفرینی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد گفت: بازارچه فروش اقلام تولیدی خانگی با هدف یاری به خانواده های آسیب دیده کرونا دائر شد.

صاحب‌خبر -

« میثم قراخانلو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت در شهرستان کرج گفت: یکی از اهداف و شاخص های برنامه ریزی شده در کانون فرهنگی هنری مسجد شمیم ولایت محرومیت زدایی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت افزود: در راستای فرمایشان رهبرمعظم انقلاب با عنوان تحقق رزمایش مواسات و همدلی بازارچه فروش اقلام تولیدی خانگی با هدف یاری به خانواده های آسیب دیده کرونا دائر شد.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به خودکفایی و بهره مندی از داشته ها بیان کرد: در شرایط کنونی که وضعیت معیشتی مردم با تنگناهایی روبه رو است بهره مندی و خودکفایی از داشته ها یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه لازم را انجام داد.

 

قراخانلو خاطرنشان کرد: واحد خواهران کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت با همکاری پایگاه بسیج مسجد اقدام به برپایی بازارچه ای برای فروش مصنوعات دستی و اقلام دیگر در محله حاجی آباد کرده اند. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شمیم ولایت در پایان عنوان کرد: برپایی این بازارچه خیریه به واقع یاری رسانی خانواده های آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا است. 

 

 

پایان پیام/564

نظر شما