شناسهٔ خبر: 45270481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

استقلال صفر - سایپا یک / سه امتیاز حساس به تیم جوان رسید

استقلال مقابل سایپا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران میزبان سایپا بود و نیمه نخست این بازی گلی در پی نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

استقلال - سایپا

در نیمه دوم این بازی تیم سایپا روی تک موقعیت توسط حسین مالکی به گل رسید و سپس این برتری را تا دقایق پایانی مسابقه حفظ کرد تا در دیداری که آبی پوشان موقعیت زیادی برای گلزنی داشتند یک بر صفر برنده شود و سه امتیاز حساس کسب کند.

سایپا پس از این بازی با 16 امتیاز به رده هفتم صعود کرد و تیم استقلال هم با 22 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی جای دارد. 

تیم داوری

داور: یاسر همرنگ/ کمک‌ها: ایوب غلام‌زاده و محسن بابایی؛ داور چهارم: حمید نادری/ کمک داوران پشت دروازه: عبدالنبی پورخلف و احمد محمدی/ ناظر داوری: بهرام پیما.

اخطار

محمدحسین اکبرمنادی - رضا جعفری - مهیار جباری - حسین ماهینی از سایپا

محمد دانشگر - مهدی مهدی‌پور - محمد نادری از استقلال

--

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی(65- آرش رضاوند)، داریوش شجاعیان(83- محمدحسین فلاح)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری(63- فرشید اسماعیلی)

سایپا تهران

ترکیب سایپا

محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین کامیاب(68- مهیار جباری)، حسین مالکی(81- محمدرضا سلیمانی)، مجید علیاری و رضا جعفری(83- کمال‌الدین نیک‌خوی)

نظر شما