شناسهٔ خبر: 45269836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکزی:

نشاط اجتماعی در برنامه‌های دهه فجر امسال مدنظر قرار گیرد

اراک - ایرنا - رئیس شورای هماهنکی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: نشاط اجتماعی و پیش بینی برنامه‌های مفرح مجازی با توجه به شیوع کرونا در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان مدنظر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عباس دانشی روز شنبه در کارگروه ارتباطات، اطلاع رسانی و فضای مجازی استان مرکزی در محل صدا و سیمای استان مرکزی افزود: محدودیت‌های طولانی مدت کرونایی شهروندان را خسته کرده و لازم است در شرایط کنونی برنامه‌های جذاب و شاد برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک شود.
وی اظهارداشت: هر ساله در بزرگداشت انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود اما شرایط امسال متفاوت تر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت نسل جدید استفاده شود.
حجت الاسلام دانشی افزود: ۲۱ کمیته برای دهه فجر استان پیش بینی شده که یکی از این کمیته ها اطلاع رسانی و تبلیغات است.
وی اظهارداشت: در صورت تصمیم بر انجام راهپیمایی در یوم الله ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان شاهد برگزاری این حرکت عظیم خواهیم بود.
رئیس شورای هماهنکی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تلاش خواهد شد مراسم و آیین‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای بسته با یک سوم جمعیت و در فضای باز جمعیت بیشتری برگزار شود.
حجت الاسلام دانشی گفت: تصمیم برای برگزاری آیین راهپیمایی ۲۲بهمن در هفته آتی با برگزاری ستاد کرونا استانی اتخاذ خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز گفت: رونمایی از ۶ عنوان کتاب امام راحل به صورت دیجیتال در دهه فجر استان پیش بینی  شده است.

سرهنگ پاسدار کریمی افزود: ۱۴ عنوان از کتاب‌های امام راحل نیز در خردادماه سال آینده رونمایی خواهد شد. 

وی اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس و بازخوانی عملیات والفجر و برگزاری فیلم و تئاتر ازدیگر برنامه ها دهه فجر در استان مرکزی است.

در این نشست ویژه برنامه‌های مختلف ایام الله دهه فجر استان مرکزی اعلام شد.

نظر شما