شناسهٔ خبر: 45266637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس استان سمنان ۵۳۶ کیلوگرم تریاک کشف کرد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۵۳۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار عبدالله حسنی روز شنبه به رسانه ها افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان پس از چند ماه کار اطلاعاتی و تخصصی بر روی یکی از سرشبکه های قاچاق موادمخدر، اطلاعاتی از انتقال و جابه جایی یک محموله بزرگ مواد افیونی را به دست آوردند.

وی با اشاره به انتقال این محموله توسط سوداگران مرگ از سیستان و بلوچستان به شهرستان راین استان کرمان افزود: در همین راستا هماهنگی های لازم با پلیس استان کرمان به عمل آمد و عملیات ماموران انتظامی برای کشف این محموله آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: ماموران پلیس با مشاهده خودروی پژو پارس سوداگران مرگ، دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به دستور پلیس از صحنه متواری شد.

به گفته حسنی، قاچاقچیان با توجه به جغرافیای خاص منطقه و تاریکی شب، خودرو را که در ادامه مشخص شد سرقتی بود، برجاگذاشتند و خود از صحنه تعقیب و گریز فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۵۳۶ کیلوگرم تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: تلاش پلیس برای دستگیری عاملان قاچاق این محموله همچنان ادامه دارد.

۲‌هزار و ۸۵۴ نفر در زمینه‌های مختلف مانند خرده‌فروشی، معتاد متجاهر، توزیع‌کننده مواد مخدر و قاچاقچی در ۹ ماهه امسال در استان سمنان دستگیر شدند. ۹۶ درصد متهمان دستگیرشده در زمینه مواد مخدر در استان را مردان و چهار درصد را زنان تشکیل می‌دهند.
 

نظر شما