شناسهٔ خبر: 45264948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از کارگاه سنجش ساختار قامتی بانوان در یاسوج

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در کارگاه سنجش ساختار قامتی بانوان که دریاسوج در حال برگزاریست با مدرس و شرکت کنندگان در این دوره دیدار و گفتگو کرد .

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در کارگاه سنجش ساختار قامتی بانوان که دریاسوج در حال برگزاریست با مدرس و شرکت کنندگان در این دوره دیدار و گفتگو کرد .
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه شجاعی فر معاونت توسعه ورزش ،روایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد ،رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان ،محمودی رئیس دفتر حوزه مدیریت ، مهرابی مسئول امور بانوان ،حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل و حسینی رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان بویراحمد با حضور در محل سالن جلسات اداره کل ،محل برگزاری کارگاه سنجش ساختار قامتی بانوان با مدرس و شرکت کنندگان در این دوره گفتگو کرد.
رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی استان در این بازدید ضمن تشکر از حمایت های مدیر کل ،معاونین ،فد راسیون ورزش های همگانی کشور ،از انعقاد تفاهمنامه وزارت ورزش و جوانان ،معاونت امور بانوان خانواده نهاد ریاست جمهوری با فدراسیون ورزش های همگانی کشور خبر و بیان داشت :در این طرح قامت سنجی دختران روستایی و عشایری کشور ارزیابی و سنجش می شود.
رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد از شرکت 22 نفر از بانوان مربی از شهرهای یاسوج ،گچساران و دهدشت خبر و اظهار داشت :فاطمه شنبه ای از استان فارس و شهرستان کازرون از طرف فدراسیون ورزش های همگانی کشور بعنوان مدرس این دوره انتخاب شده است.
این مقام مسئول در هیات ورزش های همگانی استان تصریح کرد:کارگاه سنجش ساختار قامتی بانوان از یکم تا ششم بهمن ماه ،بمدت 60 ساعت برگزار وبه شرکت کنندگان گواهی شرکت در این دوره اعطا ء می شود.
فاطمه شنبه ای ،مدرس این کارگاه ضمن تشکر از حمایت و پیگیریهای رهامی رئیس هیات همگانی استان به تشریح دروس و مباحث این دوره اشاره و خواستار حمایت مدیر کل و هیات همگانی استان از مربیان و مدرسان استان شد .
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ،ضمن تشکر از فدراسیون ،مدرس اعزامی و هیات همگانی استان بر نقش آموزش در هیات های استانی تاکید و خواستار برگزاری کارگاه های آموزشی در جهت ارتقای سطح دانش مربیان و داوران شد.

نظر شما