شناسهٔ خبر: 45262735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳طرح بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: سه طرح با اعتبار ۲۱۸ میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان افتتاح می‌شود که افتتاح سه هزار و ۳۸۰ واحد مقاوم‌سازی شده در سطح استان با اعتبار ۱۹۶ میلیارد تومان از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

سهراب رییسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای مقاوم‌سازی شده در شهرستان‌های اردل، بروجن، بن، خانمیرزا، سامان، شهرکرد، فارسان، کوهرتگ، کیار و لردگان است که عملیات اجرایی آن از سال ۹۸ آغاز شده و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از افتتاح ۶ طرح هادی روستایی با اعتبار ۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت:طرح‌های هادی مربوط به روستاهای میانرودان و کوی شهید بهشتی شهرستان کوهرنگ، مصطفی‌آباد و مرغملک شهرستان شهرکرد و روستای دلی و حسین‌آباد شهرستان کوهرنگ است.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: افتتاح پروژه مسکونی ۵۴ واحدی میثاق۱ منظریه شهرکرد با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

رییسی در ادامه با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان، افزود: این طرح با پیشرفت حدود ۱۰ تا ۱۸ درصدی در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا، از ۸۴ هزار واحد روستایی در چهارمحال و بختیاری تاکنون ۵۰ درصد آن مقاوم‌سازی شده است.

چهارمحال و بختیاری با ۹۷۹ هزار نفر جمعیت ۱۰ شهرستان و بیش از ۸۰۰ روستا و آبادی دارد.

نظر شما