شناسهٔ خبر: 45261555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

برگزاری کمیته ورزش دهه مبارک فجر و کمیته ساماندهی اوقات فراغت جوانان در فلاورجان

نشست کمیته ورزش دهه مبارک فجر و کمیته ساماندهی اوقات فراغت جوانان شهرستان فلاورجان روز پنجشنبه دوم بهمن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان، نشست کمیته ورزش برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر و کمیته غنی سازی اوقات فراغت جوانان با ریاست رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان و با حضور مسئولین دستگاههای دولتی و روسای هیأت های ورزشی در اداره ورزش و جوانان روز پنجشنبه دوم بهمن ماه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم برگزار گردید.
در ابتدای جلسه رئیسی ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تبریک جهت ایام الله مبارک دهه فجر و خیر مقدم و تشکر از حضور کارشناسان نهادها و ارگانهای سطح شهرستان با اشاره به اهمیت ویژه دهه مبارک فجر عنوان نمود: کمیته ورزش نقش مهمی در هر چه باشکوه تر شدن یوم الله دهه فجر، ارتقای نشاط اجتماعی و حفظ ارزشهای ایرانی اسلامی دارد.
وی تاکید کرد: برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بطوریکه در سال 56 این شهرستان تنها از یک مجموعه ورزشی برخوردار بوده و از سال 94 تاکنون ساخت سیزده مجموعه ورزشی و پنجاه وشش خانه ورزش روستایی را در کارنامه انقلاب شاهد هستیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان افزود: با توجه به شرایط موجود و بحران ایجاد شده بدلیل ویروس کرونا امسال برنامه ها و مسابقات با دستورالعمل و نظارت ستاد مقابله با کرونا شهرستان و تأیید شبکه بهداشت شهرستان انجام خواهد شد. با این وجود برنامه های متعددی برای زمینه حضور جوانان و نوجوانان در برنامه های چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اجرا خواهد شد.

نظر شما