شناسهٔ خبر: 45259019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

پیشرفت فیزیکی 43 درصدی احداث ساختمان تئاتر شهر قزوین

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: طرح تکمیل ساختمان و محوطه تئاتر شهر منطقه دو شهرداری قزوین تا به امروز 43 درصد رشد فیزیکی داشته است.

صاحب‌خبر -

سلیمان بهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: طرح تکمیل ساختمان و محوطه تئاتر شهر قزوین از لحاظ ریالی هم تا به امروز 30 درصد رشد داشته و می‌توان با تامین اعتبارات لازم آن را در زمان مشخص شده به بهره برداری رساند.

سرپرست منطقه دو شهرداری افزود: طرح تئاتر شهر منطقه دو شهرداری قزوین یکی از پروژه های مهم عمرانی این منطقه در زمنیه فرهنگی است که امیدواریم پس از بهره برداری مورد استقبال و استفاده مناسب هنرمندان قزوینی قرار گیرد.

سلیمانی ادامه داد: البته این طرح در کنار پروژه‌های دیگر تئاتر شهر قرار دارد و همزمان اجرای نمای آلومینیومی و اجرای نمای کرتین وال این طرح هم در حال انجام است.

وی اضافه کرد: برای احداث این طرح از ظرفیت مشاوره ای هنرمندان قزوینی هم استفاده شده و سعی شده این پروژه به گونه ای احداث شود که مورد استفاده مطلوب آنها قرار بگیرد.

این مسئول در پایان یادآور شد: این منطقه در حال حاضر طرح های عمرانی مختلفی را در زمینه های مختلف فرهنگی، تفریحی، ورزشی و غیره در حال احداث دارد.

نظر شما