شناسهٔ خبر: 45258332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خاموشی تنها پارک یک شهر که نیروگاه برق هم دارد

چندین شب است که ورودی شهر زواره و پارک این شهر در خاموشی مطلق به سر می‌برد و این در شرایطی است که در چند کیلومتری شهر زواره نیروگاه برق وجود دارد ولی این شهر هم کمبود برق دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری  فارس از اردستان، برای اولین بار برق معابر اردستان در زمستان خاموش شده است و این در حالی است که شهرستان اردستان فاصله‌ای نزدیک با نیروگاه سیکل ترکیبی دارد اما خیابان‌های شهر در خاموشی به سر می‌برد.

به گفته شهروندان زواره اردستان نیز چندین شب است که ورودی شهر زواره و پارک شهر در خاموشی مطلق به سر می‌برد و علت آن نیز کمبود برق عنوان شده است. این در شرایطی است که در چند کیلومتری شهر زواره نیروگاه برق وجود دارد ولی این شهر هم کمبود برق دارد.

این خاموشی موجب گلایه شهروندان شده و در این رابطه می‌گویند در روزهای اخیر تنها پارک و فضای سبز شهر در خاموشی مطلق به سر می‌برد و در این شرایط هیچ‌گونه امنیتی در این مکان وجود ندارد. آن‌ها معتقدند خاموشی مطلق پارک زواره توجیهی ندارد چرا که امکان استفاده از این بخش در چنین شرایطی مقدور نیست.

کسبه شهر نیز معتقدند تاریکی خیابان‌های شهر به فروش آن‌ها ضربه زده است و از این نکته متعجبند که چرا در شهری که نیروگاه سیکل ترکیبی برق دارد، در زمستان باید شاهد خاموشی معابر شهر بود.

قاسمعلی ناظری، رئیس اداره برق اردستان در این باره به خبرنگار فارس گفت: قطع برق شهرستان اردستان طبق دستور کشوری است و سعی کردیم روشنایی معابر خیابان‌های اصلی را فقط تعدیل کنیم.

رئیس اداره برق اردستان در ادامه بیان داشت: خاموشی برق معابر در همه شهرستان‌ها اتفاق افتاده و امیدواریم تا آخر بهمن این مشکل حل شود.

وی علت خاموشی را هم این گونه تصریح کرد: یکی از علل کمبود برق نرسیدن گاز به نیروگاه‌ها و تعمیرات تعدادی از نیروگاه‌های برق است البته تا کنون هیچ خاموشی برای مصارف خانگی نداشتیم و کارخانجات صنعتی هم با مشکل خاصی مواجه نشده است.

پیش از این پیرپیران رئیس اداره توزیع برق شهرستان اصفهان در گفت‌وگویی مدعی شده بود که در کل استان اصفهان موردی از خاموشی معابر وجود ندارد.

انتهای پیام /۶۳۰۹۴/ص۲۰/

نظر شما