شناسهٔ خبر: 45254351 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توضیحات هاشمی درباره ضرورت توسعه اینترنت سیستان و بلوچستان

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره توسعه اینترنت سیستان و بلوچستان پستی را در صفحه فضای مجازی خود منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه فضای مجازی خود نوشت: پیوستگی مفاهیم پیشرفت و آموزش آن‌چنان به‌هم وابسته است که هیچ یک بی‌دیگری متصور نیست، اگر حاکمیت به دنبال تحقق خواسته به‌حق و تاریخی مردم سیستان و بلوچستان باشد که هست، راهی جز برقراری عدالت ارتباطی و آموزشی، برای این استان پهناور وجود ندارد.

او افزود: پس از سفر ده روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فازبندی اتصال تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات موجی از امید بین مردم شریف استان سیستان و بلوچستان ایجاد شده‌است تا با هم‌افزونی و برادری و مشارکت تمام ذی‌نفعان سرمایه‌گذاری هزارمیلیارد تومانی در بخش ارتباطات استان صورت بگیرد و سیستان و بلوچستان دیگر از نظر ارتباطات منطقه محروم نباشد و از موهبت‌های شبکه پرسرعت و پایدار مانند جریان اقتصاد دیجیتال و از همه مهم‌تر آموزش مجازی و محتوای غنی برخوردار شوند.

هاشمی بیان کرد: در سفر ۴ روزه به این استان؛ شرمنده‌ی مهمان‌نوازی و محبت بی‌دریغ مردمی که قطعا دین بزرگی به گردن امنیت کشور دارند، شدم و از نزدیک در جریان روند مدیریت اجرایی پروژه‌های تعریف شده قرارگرفتم، در جلسات مختلف و متعددی که با مدیران محلی و مسئولان اپراتور‌ها داشتیم، پیگیری برنامه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

 معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خوشبختانه با همت مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی، کار‌ها در مسیر درستی قرار دارند، البته مشکلات و موانع متعددی هم وجود دارد که رفع خواهند شد.

توضیخات هاشمی درباره ضرورت توسعه اینترنت سیستان و بلوچستان

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما