شناسهٔ خبر: 45251261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر والیبال ایران؛

هفدهمین برد شهرداری ارومیه؛ پیکان به تیم قعرنشین رحم نکرد

تهران- ایرنا- تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران با عبور از سد رقبای خود به ترتیب به هفدهمین و هفتمین برد در لیگ برتر والیبال دست پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران با ۲ بازی در خانه والیبال به انجام رسید و تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان، رقبای خود را شکست دادند.

تیم شهرداری ارومیه با هدایت پیمان اکبری به مصاف هورسان ورامین رفت و با نتیجه سه بر یک به برتری دست پیدا کرد. نماینده ارومیه در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ -۲۳، ۲۵- ۲۱ و ۲۵- ۱۷ به پیروزی رسیدند و تنها در دست دوم با نتیجه ۲۵-۱۸ مغلوب شدند.

شهرداری با این پیروزی به هفدهمین برد خود رسید و ۵۰ امتیازی شد. هورسان نیز با تجربه دوازدهمین شکست از بیستمین بازی، ۲۱ امتیازی باقی ماند.

در دیگر بازی امروز(جمعه) تیم پیکان موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد آذرباتری ارومیه بگذرد و به هفتمین پیروزی این فصل خود در بیستمین دیدار دست پیدا کند. خودروسازان با نتایج ۲۹ - ۲۷، ۲۵ - ۱۵ و ۲۵- ۲۳ از سد حریف خود گذشتند و ۲۰ امتیازی شدند. نماینده ارومیه هم با تحمل نوزدهمین باخت، همچنان با ۲ برد در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد.

نظر شما