شناسهٔ خبر: 45237447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل آبفای کرمان:

۲۵میلیارد تومان برای تکمیل مخزن ۱۵ هزارمتر مکعبی رفسنجان نیاز است

کرمان - ایرنا - مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمان با اشاره به مشکلات آب مردم دو شهرستان رفسنجان و انار گفت : برای رفع این مشکل نیاز به 25میلیاردتومان جهت تکمیل مخزن 15هزار مترمکعبی رفسنجان هستیم .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، محمد طاهری این مطلب را در حاشیه بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از بزرگترین مخزن استان کرمان یعنی مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی در رفسنجان بیان کرد و خواستار تامین این اعتبار شد.

وی افزود: جمعیت ۳۱۱ هزار نفر در شهر و حومه و روستاهای این شهرستانها  زندگی می کنند که نه تنها با کمبود آب بلکه با کیفیت پائین آب هم مواجه هستند.

وی اضافه کرد: اگر مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی تکمیل شود هم می توانیم در پیک مصرف که ۲ ماه در سال آب در نقاطی از منطقه قطع می شود از این آب استفاده کرد هم تا حدودی مشکل کیفی آب برطرف می شود.

طاهری خاطرنشان کرد:‌ برای تکمیل این پروژه به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا ۸۵۰۰ متر لوله گذاری و خط انتقال، سقف مخزن و اتصالات اجرا شود تا آب را به ورودی شهر انتقال دهیم.

در ادامه علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه  از راه آهن احمدآباد، محور رفسنجان به زرند و محور رفسنجان به نوق هم بازدید کرد.

امروز پنجشنبه علی نیکزاد به همراه خضریان از کمیسیون اصل نود و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از وزارت نیرو، بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی به شهرستان رفسنجان به منظور بررسی مشکلات این منطقه سفر کرده است.

علی نیکزاد گفت: هر یک ماه تصمیماتی که در سفر ها می گیریم رصد می شود و امیدواریم با همت بالای نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی امروز بتوانیم به چند مورد از مشکلات این حوزه رسیدگی کنیم.

نظر شما