شناسهٔ خبر: 45228125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار خبر داد

آماده‌باش تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان گیلان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از آماده باش تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان برای مقابله با دشواری‌های احتمالی ناشی از ورود سامانه ناپایدار جوی به گیلان خبر داد و گفت: اکیپ‌های راهداری در محورهای اصلی و گروه‌های هلال احمر در پایگاه‌های جاده‌ای استان استقرار یافته‌اند.

صاحب‌خبر -

علی اوسط اکبری مقدم شامگاه گذشته پس از جلسه ستاد مدیریت بحران استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر استقرار سامانه ناپایدار جوی، روز گذشته جلسه ستاد بحران برگزار و امروز هم این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط تشکیل شد.

وی ادامه داد: اکیپ‌های راهداری در محورهای اصلی از جمله رودبار به طرف امامزاده‌هاشم، امامزاده هاشم – سراوان، سراوان - فومن، لاهیجان – کوچصفهان، رشت – انزلی و همچنین تالش استقرار یافتند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان اضافه کرد: در محورهای کوهستانی نیز راهدارخانه‌ها فعالیت دارند ضمن آنکه اکیپ‌های هلال احمر هم در تمامی پایگاه‌های جاده‌ای، آماده انجام اقدامات لازم هستند.

اکبری مقدم گفت: از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده شده و همچنین ماشین آلات بنیاد مسکن در اختیار شهرداری رشت قرار گرفته تا در صورت نیاز، مورد بهره برداری واقع شوند.

وی با تصریح اینکه همه عوامل امدادی و خدمات رسان در آماده باش کامل هستند، بر ضرورت پرهیز هم وطنان و هم استانی‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی استان تأکید کرد.

وی یادآور شد: در صورت ضرورت به انجام سفر، حتما وسیله نقلیه خود را به امکانات لازم زمستانی، تجهیز و توجه و دقت بیشتری در رعایت قوانین و مقررات رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما