شناسهٔ خبر: 45227933 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی در اختتامیه دوره دانش افزایی مدیران و مشاوران مراکز ازدواج و خانواده در مشهد مقدس تاکید کرد:

نقش اثرگذار مشاوره پیش از ازدواج در انتخاب آگاهانه و تحکیم بنیان خانواده / توسعه کمی و کیفی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده از سیاست های اصلی وزارت ورزش و جوانان است

اعظم کریمی اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده همراه با اعتباربخشی به آنها از سیاست های اصلی وزارت ورزش و جوانان است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعظم کریمی در اختتامیه دوره دانش افزایی منطقه ای مشاوران و مدیران مراکز مشاوره ازدواج و خانواده که در مشهد مقدس برگزار شد، بر نقش اثرگذار مشاوره پیش از ازدواج در انتخاب آگاهانه و تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد و گفت: در این راستا دانش افزایی مشاوران و روانشناسان متناسب با آسیب های نوظهور و تغییرات اجتماعی ضرورت دارد.

وی با اشاره به برگزاری دوره های  آموزشی مجازی با حضور اساتید بنام کشور، هدف از این دوره ها را فراهم کردن عدالت آموزشی برای مشاوران سراسر کشور در ایام کرونا عنوان کرد.


کریمی بر حمایت از مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده تاکید کرد و افزود: همچنین توسعه کمی و کیفی این مراکز همراه با اعتباربخشی به آنها از سیاست های اصلی وزارت ورزش و جوانان است.

نظر شما