شناسهٔ خبر: 45224242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گازگرفتگی در مشهد جان پنج تن را گرفت

مدیر واحد آتش‌نشانی منطقه ثامن مشهد گفت: امروز در جریان دو حادثه جداگانه گازگرفتگی در مشهد پنج تن جان باختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرآتشیار مجید فرهادی مدیر واحد آتش‌نشانی منطقه ثامن مشهد گفت: ظهر امروز در پی اعلام گزارش گازگرفتگی به سامانه ۱۲۵ مشهد بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه در خیابان سرشور واقع در محدوده مرکزی این کلانشهر واقع در محدوده پیرامونی حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام شدند.

او افزود: دو زن، یک مرد و یک کودک که همگی از بیرجند به مشهد سفر کرده بودند حین اقامت و خواب در اتاقی با مساحت کمتر از ۱۵ مترمربع به دلیل استنشاق گاز مونوکسیدکربن متصاعد شده  از بخاری این مکان دچار مسمومیت شدید شدند و فوت کردند.

مدیر واحد آتش‌نشانی منطقه ثامن مشهد با اشاره به علت اولیه این حادثه مرگبار ادامه داد: مسدود بودن مسیر دودکش بخاری اقامتگاه شهروندان بیرجندی علت این حادثه بوده و بررسی دقیق در خصوص چگونگی وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در حال انجام است.
 
بیشتر بخوانید

 فرهادی بیان کرد: دیگر حادثه گازگرفتگی امروز مشهد در یکی از منازل مسکونی واقع در خیابان امام رضا (ع) این شهر رخ داد.

 او تصریح کرد: این حادثه نیز ظهر امروز برای زنی مسن در منزلش بخاطر گازگرفتگی ناشی از روشن بودن اجاق گاز در حمام رخ داده است.

مدیر واحد آتش‌نشانی منطقه ثامن مشهد تاکید کرد: این شهروند مشهدی به عنوان پنجمین جانباخته تنفس گاز مونوکسیدکربن در یک روز، ثبت شد.
 
انتهای پیام//ف.ش

نظر شما