شناسهٔ خبر: 45223313 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

کد لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

گجت نیوز

صاحب‌خبر -

برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل چند راه وجود دارد که در این مطلب بهترین و سریعترین روش حذف و غیر فعال سازی زنگ پیشواز ایرانسل با کد پیامکی را به شما آموزش می دهیم.

فعال کردن آهنگ پیشواز یکی از قابلیت‌هایی بود که چند سال پیش با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شد. افراد زیادی روی سیم‌کارتشان آهنگ پیشواز تنظیم می‌کردند و هر از گاهی دست به تغییر و جایگزینی آن با آهنگ جدید می‌زدند. اما رفته رفته این روال دستخوش تغییراتی شد و این روزها به ندرت کسی را می‌توانیم پیدا کنیم که هنوز هم از این سرویس استفاده کند. اگر شما هم می‌خواهید به این دسته از افراد بپیوندید که هیچ آهنگ پیشوازی روی سیم‌کارتشان ندارند، در ادامه با ما همراه باشید.

برقراری آهنگ پیشواز می‌تواند به راحتی انجام شود اما لغو آهنگ پیشواز ایرانسل کمی متفاوت خواهد بود. با این وجود هنوز هم می‌توانیم با صرف چند دقیقه سرویس آهنگ پیشواز را غیرفعال کنیم. همان‌طور که می‌دانید ایرانسل به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ پیشوازتان را برای هر کسی که به شما زنگ می‌زند تنظیم کنید یا اینکه تنها برای یک مخاطب آهنگ پخش شود. در زیر به روش لغو آهنگ پیشواز  برای هر دو دسته اشاره خواهیم داشت.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

  • غیرفعال کردن موقت آهنگ پیشواز برای همه: ارسال کد GHF به شماره ۷۵۷۵
  • غیرفعال کردن دائمی آهنگ پیشواز برای همه: ارسال کد ENS به شماره ۷۵۷۵
  • حذف تمام تنظیمات برای یک مخاطب خاص: شماره تماس‌گیرنده(فاصله)HB و ارسال به شماره ۷۵۷۵

اگر بعدا از حذف آهنگ پیشوازتان پشیمان شدید می‌توانید با ارسال کد FA به شماره ۷۵۷۵ دوباره این سرویس را فعال کنید.

نظر شما