شناسهٔ خبر: 45211235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری مانور لحظه صفر زلزله در بندرترکمن و چند خبر کوتاه از گلستان

گرگان - ایرنا - برگزاری مانور لحظه صفر زلزله در بندرترکمن، آزادی ۲۲۴ زندانی در قالب طرح غربالگری، توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و دستگیری دندانپزشک قلابی در کلاله از جمله خبرهای کوتاه روز چهارشنبه گلستان است.

صاحب‌خبر -

پرویز گلزاری مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله گفت: فردی که بدون مجوز و مدرک تحصیلی در منزل شخصی اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی در یکی از روستاهای این شهرستان می کرد دستگیر شد.

**

داود مزیدی معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گلستان گفت: از اول امسال تا پایان آذر ماه هشت هزار و ۸۵۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شد.

**

هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان گفت: در راستای اجرای طرح غربالگری و پایش زندانیان از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۴ زندانی از زندان‌های این استان آزاد شدند.

**

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب گرگان ضمن اعلام کاهش پرونده‌های ورودی به دادسرای این شهرستان گفت: با همکاری شورای حل اختلاف پرونده‌های تصادفات به جز موارد منجر به فوت به شعب شورای حل اختلاف ارجاع می‌شود و با توجه به ارتباط مناسب با شرکت‌های بیمه، امکان پرداخت خسارت‌های افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شده است.

**

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی رییس ستاد چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی گلستان گفت: به مناسبت چهل دومین سالگرد انقلاب اسلامی ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

**

سرپرست بخشداری نوکنده گفت: ساختمان دهیاری در حال احداث کهنه کلباد به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد رسید.

محمدابراهیم شربتی افزود : برای احداث این ساختمان تاکنون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری هزینه شده است.

**

مانور لحظه صفر زلزله با رویکرد اسکان اضطراری با طراحی تماس های مردمی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان و قدرت ۵/۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در روستای نیاز آباد بندرترکمن برگزار شد.

سنجش آمادگی بر اساس ساختار فرماندهی حادثه، سنجش آمادگی تیم های اسکان اضطراری، سنجش فرایند اجرایی امدادرسان سنجش فرایندهای ارتباطی و انتقال اطلاعات حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی از اهداف برگزاری این مانور بود.

**
سیدجواد قدس علوی مدیرکل شیلات گلستان در نشست با سرمایه گذاران طرح پایلوت مجتمع پرورش ماهیان خاویاری گمیشان گفت: زیرساخت های اصلی و مورد نیاز از جمله جاده، برق و آب با کیفیت در نزدیکی مجتمع پرورش ماهیان خاویاری گمیشان وجود دارد که این امر می تواند تسهیل در تولید را به همراه داشته باشد

نظر شما