شناسهٔ خبر: 45208418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رئیس هیات ناشنوایان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

دعوت بسکتبالیست ناشنوای استان به اردوی تیم ملی کشور

پاریاد رئیس هیات ناشنوایان کهگیلویه وبویراحمد از دعوت بازیکن بسکتبال ناشنوای استان به اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،پاریاد رئیس هیات ناشنوایان کهگیلویه وبویراحمد از دعوت بازیکن بسکتبال ناشنوای استان به اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان کشور خبر داد.
سردار پاریاد ،رئیس هیات ناشنوایان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت :از سوی فدراسیون ناشنوایان کشور ،بازیکن تیم بسکتبال استان به اردوی تیم ملی دعوت شد .
پاریاد ،رئیس هیات ناشنوایان استان افزود:دومین مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان کشور به میزبانی تهران برگزار می شود.
رئیس هیات ناشنوایان کهگیلویه وبویراحمد از دعوت احمد علمداری بازیکن تیم بسکتبال ناشنوایان استان به این اردو خبر و ادامه داد:این اردو از یک لغایت 10 بهمن ماه برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این اردو را اعزام به مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک تابستانی ناشنوایان 2021 عنوان و تصریح کرد :این اردو در محل فدراسیون ناشنوایان کشور ،تهران ،میدان امام حسین (ع) خیابان دماوند ،روبه روی بیمارستان بوعلی برگزار می شود. ورود به اردو یک بهمن ماه و خروج 10 بهمن ماه است .
برای احمد علمداری ملی پوش ناشنوای استان در این اردو آرزوی موفقیت داریم .

نظر شما