شناسهٔ خبر: 45205780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالیت ۵۶ مدرسه زبان آموزی در چهارمحال و بختیاری

مدیر کانون زبان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت ۵۶ مدرس زبان‌آموزی در استان گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در کانون زبان استان به صورت آنلاین آموزش دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد مردانی مدیر کانون زبان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت ۵۶ مدرس زبان‌آموزی در استان اظهار داشت: در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در کانون زبان استان به صورت آنلاین آموزش دریافت می‌کنند.

او افزود: ترم زمستانه آموزش زبان کانون زبان استان از دو هفته پیش آغاز شده و دو هزار زبان‌آموز دختر و یک هزار و ۸۰۰ زبان‌آموز پسر به صورت آنلاین از آموزش‌های آن بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید

مردانی با اشاره به اینکه در ترم پاییزه امسال حدود ۹۰۰ زبان‌آموز به صورت حضوری و آنلاین در کلاس‌های کانون زبان استان شرکت کردند اضافه کرد: بیشترین تعداد زبان‌آموز در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان و بروجن هستند و زبان‌آموزان مناطق دوردست مانند مانند کوهرنگ، اردل و لردگان نیز می‌توانند در دوره‌های مجازی زبان‌آموزی شرکت کنند.

او با اشاره به اهمیت آشنایی کودکان و نوجوانان با زبان‌های مختلف دنیا افزود: امروزه یکی از ابزار‌های موفقیت علمی و تخصصی آشنایی با زبان‌های مختلف است و دانش‌آموزانی که در زبان مهارت بیشتری دارند موفقیت‌های علمی و تحصیلی بیشتری کسب می‌کنند.

مردانی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار نفر در استان در صف نوبت زبان‌آموزی هستند گفت: متقاضیان از هر نقطه چهارمحال و بختیاری می‌توانند در دوره‌های آنلاین زبان‌آموزی شرکت کنند و براساس تعیین سطح، گروه سنی و تاریخ ثبت‌نام، وارد سیستم زبان‌آموزی می‌شوند.

او با توصیه به زبان‌آموزان برای حضور آنلاین در کلاس‌ها خاطرنشان کرد: ضروری است با توجه به شرایط کرونایی، زبان‌آموزان در دوره‌های آنلاین شرکت کنند تا از آموزش عقب نمانند، آموزش چهار مهارت خواندنی، نوشتاری، گفتاری و شنیداری از عوامل مهم کیفیت زبان‌آموزی است که مربیان کانون زبان استان از آن بهره‌مند هستند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ف

نظر شما