شناسهٔ خبر: 45196584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کردستان:

خدمت به یکدیگر از ویژگی‌های مومنین است

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: مومنین در همه حال به یکدیگر کمک می‌کنند و بی‌شک خدمت‌رسانی به همدیگر از ویژگی‌های بارز مومنین به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان (30 دیماه)  در در ديدار با مديريت و كاركنان مخابرات منطقه كردستان ضمن اشاره به عملكرد مطلوب و مناسب مخابرات در سطح استان اظهارداشت: ارتباط خوب مديران مخابراتي به لحاظ اخلاقي با مسولان و كاركنان ساير دستگاه‌هاي اجرايي و اداري استان يك رابطه صميمي و كاري را به دنبال داشته است كه اين مهم در تحقق و پيشرفت اهداف مخابرات مثمرثمر بوده است.

 

وي با بيان اينكه مومنين بايد در همه حال به يكديگر خدمت كنند و براي هم فايده داشته باشند، خاطر نشان ساخت: ارايه خدمات مخابراتي بخصوص سرويس اينترنت و ديتا در حال حاضر مصداق بارز اين امر است كه مي‌تواند رضايتمندي جامعه را موجب شود.

 

نماينده ولي فقيه در كردستان همچنين به نقش مخابرات و تكنولوژي‌هاي آن در جاي جاي منطقه اشاره كرد و گفت: وجود تيم مديريتي متخصص عامل اصلي موفقيت مخابرات منطقه كردستان است.



پورذهبی از زحمات و تلاش‌هاي مديريت و كاركنان مخابرات منطقه كردستان تقدير و تشكر كرد و بر تداوم اين سعي و كوشش تاكيد كرد.

 

مدير مخابرات منطقه كردستان نیز در این دیدار ضمن تشريح اقدامات و فعاليت‌هاي مخابرات در سه حوزه تلفن ثابت، ديتا و ارتباطات سيار به جايگاه مخابرات منطقه در سطح كشور اشاره كرد و گفت: بر اساس اعلام نتايج شاخص‌هاي تعيين شده از سوي شركت مخابرات ايران، در بخش‌هاي مختلف رتبه‌هاي برتر را كسب کرده‌ایم.

 

آزاد حكمت كسب رتبه اول كشوري در اجراي كابل كشي فيبر نوري روستايي در سطح استان، افزايش پهناي باند در ٦٤ روستاي استان طي سه ماه گذشته، كسب رتبه سوم كشوري در حوزه تلفن ثابت، كسب رتبه اول كشوري در اجراي برنامه‌هاي FTTH را از جمله دستاوردهاي مهم مخابرات اعلام كرد.

 

وي با اشاره به اينكه با هدف اجراي عدالت اجتماعي و كاهش شكاف ديجيتالي در حوزه ارايه خدمات و محصولات مخابراتي اقدامات مطلوبي صورت گرفته است، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر تعداد ٥١٩ روستاي استان تحت پوشش سرويس اينترنت پرسرعت هستند.

 

حكمت به ارتقا ٢٥٣ سايت تلفن همراه به منظور افزايش اينترنت همراه اشاره داشت و گفت: از ابتداي امسال تاكنون تكنولوژي ٢٥٣ سايت تلفن همراه به نسل سوم و چهارم ارتقا يافت. 

 

مدير مخابرات منطقه كردستان تصريح كرد: افزايش هشت تا ده برابري ظرفيت CORE شبكه ديتا و اينترنت در سال جاري، ارتقا سامانه BRAS با پهناي باند 10G و افزايش ٥٠ درصدي ظرفيت قبلي، ارتقاي ظرفيت پهناي باند ديتاي استان از ٢٠ به ٣٠ گيگ از ديگر اقدامات انجام شده مخابرات است.

پایان پیام/713

نظر شما