شناسهٔ خبر: 45194531 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار لرستان:

در نظر گرفتن ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت واحدهای آسیب دیده از کرونا / بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند

سید موسی خادمی گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت واحدهای آسیب دیده از کرونا در استان در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی  امروز در خصوص جبران خسارت های ناشی از کرونا در بخش های مختلف فرهنگی، هنری،اجتماعی و اقتصادی استان به رسانه ها ،اظهارکرد: برای کمک به اقشار و اصناف آسیب دیده از کرونا مصوبات زیادی در استان متناسب با سطح ملی در حال انجام است.

او با بیان اینکه دولت از اصناف خسارت دیده و اقشار آسیب پذیر حمایت می کند، افزود : به این منظور ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت واحدهای آسیب دیده از کرونا در استان در نظر گرفته شده است که تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان آن جذب شده و مابقی  در حال جذب است.

خادمی در خصوص برنامه‌های در دست اجرا ، تصریح کرد:  برنامه های ما همان برنامه های ملی است که برای همه استانها به صورت یکسان در حال انجام است.

 استاندار لرستان با اشاره ضرورت حمایت از بیماران کرونایی گفت: طبق مصوبات دولت، بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند و نباید هزینه‌ ای پرداخت شود و اگر در این زمینه موردی مشاهده شود باید به اطلاع دانشگاه‌ علوم‌پزشکی رسانده شود.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما