شناسهٔ خبر: 45191790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

جشنواره ادبی امربه معروف ونهی از منکر در لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام حقیان گفت: نخستین جشنواره ادبی شهید امر به معروف ونهی از منکر در لرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان لرستان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلیمین« رضا حقیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  اظهار داشت: نخستین جشنواره فرهنگی ادبی، با عنوان  شهید امربه معروف ونهی ازمنکرلرستان « حجت الاسلام والمسلمین محمد کشوری» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان لرستان برگزار می شود.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: این جشنواره فرهنگی و ادبی در بخش های شعر، داستان کوتاه و نثر ادبی برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره باموضوعات امربه معروف ونهی از منکر، سبک زندگی ایرانی اسلامی ،عفاف وحجاب و وجدان کاری در ایام الله دهه فجر ۹۹برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای این دو فریضه است، خاطرنشان کرد: احیای دو  فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر از طریق تبلیغ، ترویج  وایجاد شناخت و سپس ایجاد باور صورت می گیرد.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان  با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره افزود: نخستین جشنواره فرهنگی و ادبی امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان به همت همت ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان لرستان و با همکاری بسیج هنرمندان استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حقیان اظهار کرد: علاقمندان میتوانندآثار ارسال خود  به شماره همراه۰۹۰۱۹۷۴۳۷۰۸ ارسال نمایند.

 

پایان پیام/599

نظر شما