شناسهٔ خبر: 45191063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سفر اعضای کمیسیون صنایع مجلس به استان مرکزی/ مشکلات صنایع میدانی بررسی می‌شود

گروه استان‌ها- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از سفر ۲ روزه اعضای کمیسیون صنایع به استان مرکزی خبر داد و گفت: مشکلات صنایع استان مرکزی به صورت میدانی بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به بررسی مسائل صنعتی استان مرکزی در سفر کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: به دعوت بنده و "حجت‌الاسلام سلیمی" عضو هیئت رئیسه مجلس به عنوان دو عضو کمیسیون صنایع مجلس اعضای این کمیسیون سفری دو روزه به استان خواهند داشت.

وی افزود: در این سفر تعدادی از واحدهای صنعتی و معدنی در تعدادی از شهرستان‌های استان  مورد بازدید قرار می‌گیرد و اعضای کمیسیون تخصصی از نزدیک با فعالیت و همچنین موانع فعالیتی آنها آشنا شده و مسایل و مشکلات این واحدها با حضور مستقیم اعضای کمیسون صنایع و معادن مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کریمی بیان کرد: همچنین در این سفر تعدادی از معاونین و مدیران وزارت صمت و سایر دستگاه‌ها نیز  نمایندگان عضو این کمیسیون را همراهی خواهند کرد و قطعا گزارشات لازم برای این اعضا ارائه خواهد شد تا در صورت نیاز پیگیری لازم قانونی برای تسهیل موانع تولید و رونق تولید فراهم شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف از این سفر آشنایی اعضای کمیسیون با ظرفیت‌های صنعتی و معدنی موجود در استان خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم این سفر سبب کمک موثر به رفع مشکلات تلاشگران عرصه صنایع و معادن استان مرکزی باشد و  سبب رونق و جهش تولید در این استان باشد.

انتهای پیام/711/ش

نظر شما