شناسهٔ خبر: 45189621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حضور تیم شرکت زغالسنگ البرز شرقی شاهرود در لیگ دسته یک بدمینتون

شاهرود_رئیس هیئت بدمینتون شهرستان شاهرود از حضور تیم آقایان شرکت معادن زغالسنگ البرزشرقی در لیگ دسته یک کشور خبر داد و گفت: این مسابقات در مرحله مقدماتی بصورت مجتمع و رفت و برگشت برگزار میگردد.

صاحب‌خبر -
حضور تیم شرکت زغالسنگ البرز شرقی شاهرود در لیگ دسته یک بدمینتونبه گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی پیشدادیان با اشاره به اینکه تیم‌های کرج و قم در گروه سوم این رقابت‌ها هم گروه شاهرود هستند، افزود: شاهرود دوم بهمن ماه در کرج به مصاف این دو تیم می‌رود.
وی ضمن بیان این مطلب که بازی برگشت این گروه ۹ بهمن ماه در شاهرود به میزبانی هیئت بدمینتون شهرستان انجام خواهد شد، ابراز کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۱۱ تیم از شهر‌های کردستان، کرمانشاه، تبریز، مشهد، نیشابور، کرمان، شاهرود، قم، البرز، سمنان و قائمشهر، برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت بدمینتون شهرستان شاهرود ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم از زحمات مهندس شریف مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ البرزشرقی تقدیر کرد و اظهار کرد: حمایت شرکت زغالسنگ البرز شرقی شاهرود از تیم جوان و آینده دار بدمینتون در این وضعیت اقتصادی کشور باعث روشن ماندن چراغ ورزش شاهرود در لیگ‌های کشوری شده است.

نظر شما