شناسهٔ خبر: 45186396 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

مدیر دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خبر داد:

تجلیل از فعالان حوزه قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

مدیر دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی از فعالان حوزه قرآنی با هدف تشویق و ترویج فرهنگ دینی در بین قشر دانشگاهی تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

مهناز دیده ور در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی مفدا ایرانشهر اظهار کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی در راستای اهداف و برنامه های خود در دانشگاه ویژه کارکنان و دانشجویان از فعالان حوزه قرآن و عترت با اهدا لوح سپاس و جوایز نفیس تجلیل و قدردانی کرد.

وی بیان کرد: در این مراسم از "ناصر پاسره" مسئول سرویس نقلیه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و قاری ممتاز به نمایندگی از سایر افراد به دلیل شرایط کرونا تجلیل و قدردانی شده است.

مدیر دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: قرآن کتاب الهی این مشعل ماندگار، در این عصر و زمان، به امانت در اختیار ماست و با شعله آن،‌ همچون روزگار عصر نزول، می‌توان جان و جهانی را بر آشفته، خراب و دوباره بسازد.

وی تاکید کرد: در این برهه زمانی که دشمنان سعی دارند با استفاده از ماهواره ها و رسانه های معاند خود تیشه به ریشه اسلام ناب محمدی (ص) بزنند و تمامی برنامه های آنها چه در قالب فیلم، سریال و انیمیشن یا بازیهای کودکان، چه در شبکه های اجتماعی همه و همه حول محور تحریف و تخریب قرآن کریم است.

وی افزود: آنها سعی دارند حقایق بشریت را با دروغ های پوشالی خود از چشم و گوش مردم پنهان کنند اما قطعا در این راه موفق نخواهند شد و وظیفه ما ترویج صحیح فرهنگ قرآنی و دینی است.

انتهای پیام/

نظر شما