شناسهٔ خبر: 45154233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵ شهرستان کرمانشاه همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

گروه استان‌ها- با وجود کند شدن شیوع کرونا اما پنج شهرستان همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، اکنون از 14 شهرستان استان 9 شهرستان در وضعیت آبی یعنی کم‌خطر و پنج شهرستان دیگر در وضعیت زرد یعنی متوسط از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، قصرشیرین، دالاهو، ثلاث باباجانی، روانسر، هرسین، صحنه و کنگاور در وضعیت آبی و شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، پاوه، جوانرود و سنقر و کلیایی در وضعیت زرد قرار دارند.

براساس اعلام علوم پزشکی اکنون میزان بستری و ترخیص در کرمانشاه برابر شده و این موضوع در کنار افزایش تست‌های مثبت نگرانی مسئولان و کادر درمان برای شروع موج بعدی کرونا را به دنبال داشته است.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد کرونا بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: آمارها دوباره سیر صعودی گرفته است.

وی عنوان کرد: اکنون علائمی در شهر کرمانشاه مشاهده می‌شود که خوب نیست و نشان می‌دهد تست‌های مثبت در حال افزایش است و هشداری برای آغاز موج چهارم شیوع کرونا در صورت رعایت نکردن مردم محسوب می‌شود. 

بازوند درباره فعالیت مدارس نیز گفت: جزئیات بازگشایی مدارس هفته آینده اعلام می‌شود اما اجباری برای حضور دانش‌آموزان پایه اول و دوم در مدارس وجود ندارد.

مقامات دولتی و کادر درمان معتقدند عادی انگاری برخی شهروندان خسارات جبران‌ناپذیر جانی و مالی بسیاری به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/832/ش

برچسب‌ها:

نظر شما