شناسهٔ خبر: 45149709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیأت کشتی کردستان خبر داد؛

اختصاص ۱۰ سالن جدید به کشتی کردستان

سنندج- رئیس هیات کشتی کردستان گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان و سپاه بیت المقدس کردستان در مجموع ۱۰ سالن به ورزش کشتی استان اختصاص می یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید خیرآبادی روز شنبه در نشست خبری با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس فدراسیون کشتی به کردستان اظهار کرد: در جریان سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان از سوی نماینده ولی فقیه، استاندار کردستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و شهرداری سنندج وعده همکاری‌ها و حمایت‌های بیشتر به هیأت کشتی استان داده شد.

وی افزود: در جریان این سفر مقرر شد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان چهار سالن ورزشی در قروه، مریوان، دیواندره و شهرک بهاران سنندج به هیأت کشتی واگذار شود.

خیر آبادی خاطرنشان کرد: همچنین شش سوله متعلق به سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در اختیار هیأت کشتی قرار می‌گیرد تا تجهیز شده و مورد استفاده فعالان این رشته ورزشی قرار گیرد.

رئیس هیأت کشتی استان کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان مقرر شد که شش تخته تشک از طرف اداره ورزش و جوانان کردستان، شش تشک از سوی فدراسیون کشتی و دو تخته هم از سوی سپاه بیت المقدس به کشتی استان اهدا شود که هزینه هر تخته تشک ۶۵ میلیون تومان است.

خیرآبادی افزود: فراهم کردن زمینه‌های حضور هرچه بیشتر داوران و مربیان کردستانی در دوره‌های آموزشی و دعوت چند کشتی گیر کردستانی به اردوهای تیم‌های ملی از دیگر دستاوردهای سفر علیرضا دبیر به کردستان است.

رئیس هیأت کشتی کردستان اعلام کرد: موافقت با برگزاری مسابقات کشتی جام شهدای کردستان برای ۱۰ سال متوالی و با حضور ۲۰ تیم در رده ملی و همچنین موافقت با پخش مسابقات لیگ استانی و برنامه آموزش کشتی در صدا و سیما استان از دیگر دستاوردهای سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان است.

نظر شما