شناسهٔ خبر: 45148086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دشمنی دشمنان هیچ وقت متوقف نشده است

زینب شهریاری

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد که با گذشته بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب و ۳ دهه از پایان جنگ، دشمنی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هیچ زمانی تمام نشده است.

صاحب‌خبر -

امیر نوذر نعمتی شنبه ۲۷ دی در آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در پشتیبانی منطقه ۲ ارتش در شیراز، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز توفیق داد در محضر شهیدی از شهدای دوران دفاع مقدس باشیم که دعوت مجموعه نیروی زمینی ارتش را پذیرفتند و بعد از ۳۲ سال از پایان دوران دفاع مقدس در این پادگان حضور پیدا کردند.

او افزود: اگر بخواهیم در رابطه با کاری که شهدا انجام دادند صحبت کنیم باید گفت که ما همه شئونات اساسی، اجتماعی، خدماتی، امنیتی یک کشور را مدیون خون شهدا هستیم. 

نعمتی با بیان اینکه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز دست از دشمنی برنداشتند و به هر طریقی در تلاش هستند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما تا به امروز موفق نشدند، ادامه داد: اگر امروز ما امنیت داریم و در کشور با همه‌ این دشمنی‌های دشمن، مردم ما آزادانه زندگی میکنند به برکت ایثارگری‌ها و جان‌ فشانی‌های خون شهداست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: شهداء با وصیت و سخنان خود پیروی از ولایت فقیه را به همگی ما گوش زد کردند و آنان تنها راه سعادت و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران را در پیروی کردن از ولایت فقیه محقق می‌دانند.

او گفت: جنگ نرمی را که دشمن از سال‌های دوران دفاع مقدس طرح‌ریزی کرده تا بعد از دوران دفاع مقدس نیز با همکاری همه‌ کسانی که با این دشمن استکباری همکاری می‌کنند در حال اجراست. تحریم‌ها را به انواع مختلف و حتی در مقابله‌ مستقیم و در این آخر هم که در سال گذشته به صورت وحشیانه و قبیحانه سردار شهید سلیمانی را به شهادت رساند به هر حال دشمنی دشمن در این ۳۲سال به هیچ عنوان کم نشده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: اگر ایران در واقع استقلال دارد و حاکمیت نظام ما در جهان همچنان با قدرت ادامه دارد برای این است که کسانی در این مملکت بودند که ادامه دهنده راه شهدا هستند و رهبر فرزانه انقلاب هم به‌عنوان یک کشتی بان این کشتی، انقلاب را در این مدت رهبری کردند.

به گزارش ایسنا، این مراسم با خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام، در پشتیبانی منطقه ۲ ارتش در شیراز، به پایان رسید.

انتهای پیام

نظر شما