شناسهٔ خبر: 45145107 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۲۷ دی، ۳ فوتی و ۶ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

مجید شیرانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز شنبه ۲۷ دی ماه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۰ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند، افزود: در ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست شش مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید _۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند، مثبت قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: اکنون ۸۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۹ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

شیرانی تاکید کرد: متاسفانه طی ٢۴ ساعت گذشته ۳ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید _۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۷۳۳ نفر رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اکنون ۱۰ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت هستند.

نظر شما