شناسهٔ خبر: 45138608 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

توسط نشر نوین منتشر شد

سرمایه گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده‌ی سندهیل

مریم علی بابایی

کتاب «سرمایه‌گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده‌ی سندهیل» به تشریح کامل سرمایه‌گذاری خطرپذیر و عملکرد این بخش ضروری اکوسیستم استارتاپی می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سرمایه گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده‌ی سندهیل» تألیف اسکات کوپر، به ترجمه وحید فخر توسط انتشارات نشر نوین چاپ و منتشر شده است.

کتاب «سرمایه‌گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده‌ی سندهیل» به تشریح کامل سرمایه‌گذاری خطرپذیر و عملکرد این بخش ضروری اکوسیستم استارتاپی می‌پردازد. دوره عمر استارتاپ‌های با سرمایه خطرپذیر، تصمیم‌گیری VCها راجع به سرمایه‌گذاری در موقعیت‌های مختلف، چگونگی ارائه به سرمایه‌گذار، جزئیات مالی و قانونی این فرآیند، و همچنین بازیگران کلیدی صنعت، جزو موارد مهمی هستند که به تفصیل در کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

این کتاب با آگاهی کامل از وجود برخی تصمیمات سخت و شاید گیج‌کننده‌بودن قراردادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر به نگارش درآمده و در انتها نیز با نگاهی بر فرایند IPO به پایان می‌رسد. تمامی این اطلاعات به شکل ابزاری برای ساختاردهی مجدد رابطه میان استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذارانشان ارائه شده است.

کتاب «سرمایه گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده‌ی سندهیل» تألیف اسکات کوپر، به ترجمه وحید فخر، به قیمت ۶۵ هزارتومان توسط انتشارات نشر نوین چاپ و منتشر شده است.

نظر شما