شناسهٔ خبر: 45137695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون «امام صادق (ع)»:

کانون «امام صادق (ع)» جهرم میزبان شهید گمنام می شود

صادقی گفت: آیین بدرقه و وداع با یک شهید گمنام دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان  در  جهرم ، گفت: شهرستان جهرم در ایام سالروز شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س)، میزبان 2 شهید گمنام دفاع مقدس بوده که شور و حال خاصی را به این شهر بخشیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: پیکر مطهر شهدای گمنام در آیین های مختلف بدرقه می شود و این افتخار برای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» نیز ایجاد شده که میزبان پیکر یکی از این شهیدان باشد.

 

وی بیان کرد: پیکر این شهید گمنام دفاع مقدس امروز شنبه 27 دی ماه در جمع اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» حضور پیدا کرده و بچه های مسجد با این شهید گرانقدر وداعی جانانه می کنند.

 

صادقی با اشاره به اینکه این برنامه ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار می شود، عنوان کرد: آیین بدرقه و وداع با پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در تکیه «شهدای الغدیر» واقع در سه راه سردار شهید احمدی انجام می شود.

 

وی با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این محفل، تصریح کرد: از سوی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» تدابیری در این خصوص اندیشیده شده و از شرکت کنندگان در این مراسم نیز می خواهیم تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به شکل مناسب و کامل در این مراسم شرکت کنند.

 

شایان ذکر است، یکی از این شهدای گمنام که در زمان شهادت 17 ساله بوده در جریان عملیات «رمضان» در شرق «بصره» به فیض رفیع شهادت نائل آمده است.

 

شهید دیگر نیز که در زمان شهادت 21 ساله بوده نیز در جریان عملیات «کربلای پنج» در منطقه عملیاتی «شلمچه» به همرزمان شهیدش پیوسته است.

 

این ۲ شهید گلگون کفن قرار است همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در روز یکشنبه ۲۸ دی پس از آیین های مختلف و بدرقه مردم شهید پرور شهرستان جهرم در دارالقرآن «امام علی (ع)» و دانشگاه جهرم تدفین و به خاک سپرده شوند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری آیین های سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود.

پایان پیام/691

نظر شما