شناسهٔ خبر: 45131899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران:

درباره سرمربی تیم تا ظهر فردا تصمیم نهایی را می‌گیریم

ایزد سیف الله پور، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره وضعیت سرمربی این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره وضعیت سرمربی این تیم اظهار کرد: همان طور که اسدی رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی گفته، هنوز اتفاقی نیفتاده است. ما چند هفته‌ای است که در لیگ برتر فوتبال نتیجه نگرفته‌ایم و از هواداران  نساجی بابت این نتایج عذر خواهی می‌کنم. طرفداران حق دارند و ما انتظارشان را برآورده نکرده‌ایم. طبق برنامه، فردا جلسه‌ای با حضور مالک باشگاه نساجی برگزار می‌شود و تصمیم نهایی درباره سرمربی تیم گرفته می‌شود.  

سیف الله پور درباره این که فاضلی سرمربی نساجی هنوز برکنار نشده است، گفت: هر اتفاقی رخ بدهد، باید در جلسه هیئت مدیره بررسی شود و طبق برنامه تصمیم نهایی درباره سرمربی تیم را تا فردا قبل از ظهر می‌گیریم. ما از نتایج کسب شده ناراضی نیستیم و هواداران هم به شدت معترض هستند، اما باید تصمیمی بگیریم که برای باشگاه نساجی مثمر ثمر باشد و ان شاءالله به روز‌های اوج خود بازگردیم. به هر حال تصمیمی می‌گیریم که دل هواداران شاد شود.  

تصمیمی می‌گیریم که به نفع باشگاه نساجی باشد 

او درباره این که احتمال ابقای فاضلی سرمربی نساجی وجود دارد، بیان کرد: اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران اظهارات خود را در جلسه فردا مطرح می‌کنند و به نتایج بازی‌های گذشته و وضعیت بازی‌های پیش رو توجه ویژه‌ای خواهیم داشت. البته تصمیمی می‌گیریم که به نفع باشگاه نساجی و هواداران باشد.  

قائم مقام باشگاه نساجی درباره تغییرات در کادر فنی این تیم گفت: ما در یک هفته گذشته، فرهاد کوچک زاده و میثم بائو پیشکسوتان نساجی را به کادر فنی اضافه کردیم. البته ما باید ریشه یابی کنیم که نقاط ضعف ما کجا قرار دارند و چرا تیم ما به راحتی گل می‌خورد و به سختی گل می‌زند و این اتفاقات رخ داده اند. به طور حتم باید بهترین تصمیم را بگیریم. در ۴ هفته آینده بازی‌های سرنوشت سازی داریم و  باید کاری کنیم که تیم ما بیشترین سود را ببرد. اتفاقات رخ داده باعث شده اند که وضعیت تیم ما بهم بریزد و بازیکنان دچار مشکلات روحی شده‌اند. چرا حملات سایر تیم‌ها تبدیل به گل می‌شوند، اما موقعیت‌های  تیم ما به گل تبدیل نمی‌شوند؟ متاسفانه مشکلات گل نزدن چند وقتی است که گریبانگیر تیم ما شده اند.  

سیف الله پور بیان کرد: داوران در بازی‌های گذشته تیم نساجی اشتباهاتی داشتند و امروز هم شاهد بودیم که داور بازی ۲۰ ساعت در راه بود تا به قائمشهر برسد و خستگی در روند قضاوتش تاثیرگذار بود.  

او در پایان درباره اسامی مطرح شده برای هدایت نساجی، گفت: به طور حتم هر اتفاقی رخ بدهد باید در جلسه هیئت مدیره تایید و تصویب شود و ان شاءالله تا قبل از ظهر فردا تصمیم گرفته شده به نفع باشگاه نساجی باشد.  

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما