شناسهٔ خبر: 45131870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

فازاول پیست اسکی تمندر الیگودرز در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

حشمت الله امان الهی از افتتاح فازاول پیست اسکی تمندر الیگودرز در دهه ی فجر امسال خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امان الهی روز جمعه دربازدید از طرح عمرانی ورزشی پیست تمندر الیگودرز، پیست تمندر را یکی از نادرترین پروژه های عمرانی استان دانست واظهارکرد: این پیست بین المللی بوده و نقش مهمی در اشتغال جوانان منطقه و توریسم گردشگری خواهد داشت.

اوهمچنین  سرانه  ی فضای ورزشی الیگودرز را 82 سانتی متر عنوان کرد و افزود:پروژه های عمرانی تعریف شده دراین شهرستان از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت :پروژه پیست تمندر فرسش از سال 97عملیات اجرایی خودرا آغاز کرد که خوشبختانه  در سال جاری برق پروزه،  ادامه ی تسطیح پیست، اسفالت جاده ی راه  دسترسی و پارکینگ، خرید برفکوب در دستور کار قرار  گرفت .

او همچنین بااشاره به اینکه فازاول آن دهه فجر امسال به  بهره برداری می‌رسد،یادآورشد: فازدوم شامل مدرسه اسکی و بخش رفاهیات آن درسالهای آتی تامین اعتبار و اجرایی خواهند شد.

 

امان الهی همچنین از خرید برفکوب خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه این دستگاه تحت نظر شرکت انحصاری می باشد اقدامات لازم جهت خرید انجام گرفته و منتظر ترخیص آن از گمرک هستیم.

امان الهی در پایان از حمایت ها و مساعدت های خدابخشی نماینده محترم مردم شریف الیگودرز و مهدی شاه نصیری تشکر و قدردانی کرد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما