شناسهٔ خبر: 45126459 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

معرفی سامسونگ گلکسی بادز پرو به روایت ویدیو

گجت نیوز

صاحب‌خبر -

از ایربادز بلوتوثی سامسونگ گلکسی بادز پرو – Galaxy Buds Pro به صورت رسمی همراه با یک ویدیو معرفی قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد آن رونمایی کرد.

طی چند ماه گذشته، شایعات فراوانی درباره عرضه پرچمدار جدید سامسونگ به نام گلکسی اس ۲۱ منتشر شده بود؛ اما این شرکت چندان هم برای تایید ساخت و حتی تعیین تاریخ معرفی آن درنگ نکرده و امروز در رویداد رسمی مربوط به آن، تصاویر رسمی مربوط به این دستگاه را در مقابل دید کاربران قرار داد. با این وجود، نکته قابل توجه اینجاست که در کنار این پرچمدار از ایربادز جدید گلکسی بادز پرو هم رونمایی شد که شایعات آن در ماه گذشته بسیار بالا گرفته بود.

ویژگی‌های سامسونگ گلکسی بادز پرو

سامسونگ گلکسی بادز پرو - Galaxy Buds Pro سامسونگ گلکسی بادز پرو - Galaxy Buds Pro

لازم به ذکر است که ویژگی حذف تا ۹۹ درصد صداهای اطراف به صورت خودکار از قابلیت‌های اصلی این گجت محسوب می‌شود که مدت‌هاست شایعات بسیاری درباره آن منتشر می‌شود، اما از برتری‌های آن نسبت به نسخه‌های قبلی علاوه بر Intelligent ANC می‌توان به Auto Switch اشاره کرد.

قابلیت Intelligent ANC

سامسونگ گلکسی بادز پرو - Galaxy Buds Pro سامسونگ گلکسی بادز پرو - Galaxy Buds Pro

درحالی که ایربادزهای بلوتوثی ساخته شده توسط شرکت سامسونگ همیشه قابلیت‌های منحصر به‌فردی را ارائه می‌دهند، اما گلکسی بادز پرو قرار است که این قابلیت‌ها را با معرفی Intelligent ANC چند قدم جلوتر ببرد.

درواقع این فناوری باعث می‌شود تا هنگامی که در حال شنیدن موزیک هستید و نیاز به صحبت کردن با شخصی را دارید، این گجت به صورت خودکار صدای شما را شناسایی کرده و در نهایت ولوم موزیک را کم کند. همچنین پس از اتمام صحبت کردن، بنا بر تنظیماتی که اعمال کرده‌اید بعد از ۵ تا ۱۵ ثانیه صدای موزیک به حالت عادی برمی‌گردد.

قابلیت Auto Switch

سامسونگ گلکسی بادز پرو - Galaxy Buds Pro سامسونگ گلکسی بادز پرو - Galaxy Buds Pro

علاوه بر سیستم هوشمند Intelligent ANC ویژگی دیگری که می‌تواند گلکسی بادز پرو را به یک گجت منحصر به فرد تبدیل کند Auto Switch خواهد بود. همانطور که از اسمش هم پیداست، این قابلیت به گلکسی بادز پرو این دسترسی را می‌دهد که به صورت خودکار به دستگاه‌های هوشمند گلکسی شما متصل شود.

به عنوان مثال، اگر هنگام تماشای یک فیلم با تبلت متوجه زنگ خوردن گوشی خود شوید، تنها کافیست تا تلفن را جواب دهید تا این ایربادز خودکار به گوشی شما برای مکالمه متصل شود. سپس بعد از پایان تماس، ویدیو در تبلت را مجددا پخش کنید تا Galaxy Buds Pro دوباره به تبلت متصل شود. دقت کنید که هیچ یک از این مراحل نیازی به تغییر تنظیمات گوشی یا تبلت نداشته و این ایربادز به صورت هوشمند این کار را انجام خواهد داد.

در آخر نیز جالب است بدانید که اگر این ایربادز را خاموش کرده باشید، تنها با صدای خود و دستور روشن شدن می‌توانید آن را راه‌اندازی کنید!

گلکسی بادز پرو با قیمت حدود ۱۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما