شناسهٔ خبر: 45121900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ورود به شهر‌های نارنجی گیلان ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه گیلان گفت: جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خوردروهایی که با پلاک غیربومی قصد سفر به شهرهای نارنجی را دارند اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ جاور صفاری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌دلیل تعطیلی که روز یکشنبه به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) پیش رو داریم باعث شده حجم تردد و ورود مسافر به استان گیلان نسبت به هفته‌های قبل افزایش یابد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: به واسطه شرایط بحرانی که استان گیلان با آن مواجه است 9 شهرستان ما دارای شرایط نارنجی کرونایی هستند و انتظار می‌رود که مسافران حد الامکان از سفر به این استان پرهیز کنند.

صفاری از حضور نیرو‌های پلیس در محور‌های ورودی استان خبر داد و گفت: همکاران ما در محور‌های ورودی گیلان همچون محور رودبار، چابکسر و آستارا حضور دارند و قطعا با رانندگان و مسافرینی که نسبت به دستور‌العمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شده ممانعت کنند برخورد خواهد شد.

وی اذعان کرد: برابر دستورالعمل‌ها جریمه نقدی به مبلغ 500 هزار تومان برای خودروهایی که با پلاک غیربومی قصد سفر به شهر‌های نارنجی را دارند اعمال خواهد شد ؛ این اعمال قانون توسط دوربین‌های جاده‌ای نیز رصد می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: از هموطنان عزیز درخواست دارم که در شرایط بحرانی کرونا برای حفظ سلامت خود و گیلانیان از سفر به این استان خودداری کنند که امیدواریم بتوانیم با همکاری هم زمینه نابودی این ویروس منحوس را فراهم آوریم.

انتهای پیام/618/ش

نظر شما