شناسهٔ خبر: 45046405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نگاهی به مطبوعات اسپانیا | رئال بی‌اسلحه در سوپرکاپ ؛ متولدی دیگر در بارسلونا

مطبوعات اسپانیا از سفر عجیب رئال در پامپلونا، بازی سخت زیدان در سوپرکاپ، احیای گریژمان و درخشش مسی از روی ضربات آزاد صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز دوشنبه 22 دی ماه – 11 ژانویه 2021 در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

بررسی روزنامه‌های ورزشی روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید به عدم بازگشت رئالی از پامپلونا واکنش نشان داد و تیتر «هیچ‌وقت این سفر تمام نمی‌شود» را به روی جلد برد.

دعوای لالیگا و رئال مادرید با سفر عجیب و پرمخاطره کهکشانی‌ها به پامپلونا به اوج رسید. (در اینجا گزارش کامل را بخوانید)

شرایط جوی اسپانیا به گونه‌ای بود که رئال حتی نتوانست به مادرید بازگردد و در نظر دارد که برای بازی سوپرکاپ اسپانیا از پامپلونا به صورت مستقیم و بدون بازگشت به خانه راهی مالاگا شود تا با بیلبائو بازی کند.

مارکا نوشت که رئال مادرید پس از بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل بیلبائو شاید به خاطر شرایط جوی نتواند مالاگا را ترک کند و در آنجا بماند. سفر رئال با پرواز عجیب و خطرناک جمعه شب آغاز شد و همچنان به پایان نرسیده است.

آ.اس چاپ مادرید تیتر «بدون دینامیت در سوپرکاپ» را به روی جلد برد از بی‌زهر بودن مهاجم رئال در بازی مقابل اوساسونا در ورزشگاه «السادار» نوشت.

رئال مادرید در تقابل با اوساسونا تنها یک شوت به چارچوپ زدند که البته با انتقاد شدید زیدان از کیفیت چمن مسابقه همراه شد. زیدان در مصاحبه خود شدیداً از لالیگا انتقاد کرد و گفت:‌ این بازی که ما انجام دادیم فوتبال نبود!

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا در خصوص عملکرد درخشان گریژمان در ترکیب بارسلونا صحبت کرد و تیتر «گریژمان دوباره متولد شد» را به روی جلد برد. در گزارش پیش در خصوص درخشش بارسلونا مقابل گرانادا صحبت کردیم که می‌توانید در اینجا بخوانید.

گریژمان پس از مدت‌ها از پست مهاجم کاذب پشت مارتین بریت‌ویت بیرون آمد و توانست 2 گل به ثمر رساند و پس از آگوست 2019 (مرداد 98) چنین آماری را به ثبت رساند.

اسپورت چاپ بارسلونا از تیتر «مسی؛ پادشاه ضربه آزاد» استفاده کرد و از گلزنی لئو با استفاده از کاشته‌زنی در دیدار مقابل گرانادا نوشت.مسی چهل و هشتمین کاشته خود را به ثبت رساند.

 

انتهای پیام/

نظر شما