شناسهٔ خبر: 45029599 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

فیلم شکنجه کودک معلول (سندروم داون) | بهزیستی: کودک‌آزار را شناسایی کنید

کودک معلول (سندروم داون) را ده دقیقه شکنجه می‌کند و از آن فیلم می‌گیرد، کودک قادر به دفاع، فریاد و گریه نیست و حتی بعد هم نمی‌تواند بگوید چه بلایی بر سرش آمده است. اطلاعی از مجرم، کودک و محل وقوع جرم نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، معاون امور توان‌بخشی سازمان بهزیستی از تصاویر و فیلم منتشرشده با عنوان شکنجه کودک معلول به‌شدت انتقاد کرد و گفت: قطعا سازمان بهزیستی از طریق مراجع قضایی پیگیری شناسایی و برخورد با این فرد خواهد بود.


محمد نفریه با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر شکنجه یک کودک معلول (سندرم داون) اظهار کرد: این کلیپ حاوی تصاویر شکنجه یک کودک معلول توسط فردی است و به‌عنوان یک کودک‌آزاری محسوب می‌شود.


وی گفت: در همین زمینه از افرادی که اطلاعی از زمان و محل این حادثه تلخ دارند درخواست می‌شود که موضوع را به سازمان بهزیستی از طریق خط ۱۲۳ یا ارادات بهزیستی اطلاع دهند و قطعا در اسرع وقت در اورژانس اجتماعی موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 هشدار! حاوی صحنه دلخراش 

ویدئو | تصاویر شکنجه کودک معلول (سندروم داون)

تعداد بازدید : 3293
<div id="video-display-embed-code_248063" ><script defer type="text/JavaScript" src="https://shahraranews.ir/fa/news/play/embed/55420/248063?width=400&height=300"></script></div>

 

منبع: تسنیم

اینجا بخوانید:

 

اعتراف ناپدری کودک معلول قزوینی به آزار و اذیت «یسنا» + فیلم

 

دستگیری کودک آزار قزوینی | متهم ناپدری کودک معلول بود

نظر شما