شناسهٔ خبر: 45002431 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاروان قرآنی انقلاب برای سومین سال متوالی راه افتاد

کاروان قرآنی انقلاب، نخستین محفل قرآنی خود در سومین سال اجرای این طرح را با تجلیل از خانواده‌‌های شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کاروان قرآنی انقلاب برای سومین سال متوالی به همت احمد ابوالقاسمی، مدرس و قاری بین‌المللی قرآن با مشارکت جمعی از نهادهای قرآنی در آستانه دهه فجر انقلاب، محافل قرآنی متعددی را در اقصی نقاط ایران اسلامی برگزار می‌کند.

نخستین محفل از محافل کاروان قرآنی انقلاب پنجشنبه، 18 دی‌ماه با حضور خانواده‌های معزز شهدا، رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فعالان قرآنی در مسجد امیرالمؤمنین(ع) مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) نزاجا واقع در لواسان برگزار شد.

کاروان قرآنی انقلاب سال گذشته برنامه‌های مختلفی را به صورت کاملاً مردمی در نقاط مختلف کشور برگزار کرد که با استقبال بسیار خوبی همراه بود که امسال نیز برای سومین سال متوالی این حرکت معنوی و زیبا را ادامه خواهد داد.

سومین کاروان قرآنی انقلاب به همت نیروی زمینی ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی صداوسیما، سازمان دارالقرآن الکریم و سایر نهادهای قرآنی راه افتاده است. این کاروان در هفته جاری بر سر مزار سردار حاج قاسم سلیمانی محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی برگزار می‌کند و پس از آن با برگزاری محافل قرآنی در استان‌های دیگر تا ایام‌الله دهه فجر به کار خود پایان خواهد داد.

کاروان قرآنی انقلاب به کار خود پایان داد/ برگزاری 20 محفل در مناطق جنوبی کشور

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما