شناسهٔ خبر: 44992923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه بندر آستارا؛

اغتشاشات در آمریکا نشان دهنده افول قدرت جبهه استکبار است

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه اغتشاشات و درگیری ها در آمریکا نشان دهنده افول قدرت پوشالی جبهه استکبار جهانی است، گفت: اغتشاشات و درگیری ها نشان داد که آنها در اداره امور کشور خود ناتوان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان،اظهارکرد: آغاز غنی سازی ۲۰ درصد با روح و متن برجام سازگار است.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: دولت های غربی این را بدانند، تهدید و اعمال فشار آنان نتیجه معکوس به دنبال دارد.

 

وی به اغتشاشات اخیر در آمریکا و حمله به پارلمان این کشور توسط هوادران ترامپ اشاره کرد و گفت: حمله به پارلمان و اغتشاش در آمریکا با دعوت ترامپ صورت گرفت.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه این اغتشاشات و درگیری ها نشان دهنده افول قدرت پوشالی جبهه استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: اغتشاشات و درگیری ها نشان داد که آنها در اداره امور کشور خود ناتوان هستند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه گرانی برخی اجناس و کالاها و مشکلات اقتصادی بر دوش جامعه سنگینی می ‌کند، افزود: مسئولان، بیشتر به فکر سفره و معیشت مردم باشند.

 

وی از اقدام راهبردی مجلس برای رفع تحریم ها و همراهی دولت در این راستا قدردانی کرد و گفت: این اقدام تحسین مقام معظم رهبری را به دنبال داشت.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه مسئولان، بدون توجه به حواشی کار خود را جلو ببرند، خاطرنشان کرد: مسئولان بدون چشم امید داشتن به آمریکا و فقط با تکیه به توان و ظرفیت داخلی برای توسعه اقتصادی کشور تلاش کنند.

پایان پیام/163

نظر شما