شناسهٔ خبر: 44957611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار همدان: یک میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های شهری کبودراهنگ اختصاص یافت

گروه استان‌ها- استاندار همدان از کمک یک میلیارد تومانی به پروژه‌های شهری در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و مطرح کرد: دو میلیارد تومان دیگر نیز به سایر پروژه‌های شهرستان اختصاص می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه 215  پروژه با 29   میلیارد تومان اعتبار در شهرستان کبودرآهنگ در دست اجراست، اظهار داشت: پروژه چهار بانده کردن راه ارتباطی همدان، بهار، گل تپه و علیصدر نیز با همکاری دولت و بخش خصوصی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان کبودرآهنگ  انقلابی و بسیار پرتلاش هستند، عنوان کرد: ارتقا سطح معیشت و اشتغالزایی اولویت‌های دولت در  استان بوده و تدوین سند راهبردی استان همدان نیز با همین هدف انجام شده است.

استاندار همدان  بیان کرد: با اجرای سند راهبردی در شهرستان کبودرآهنگ در سال گذشته 160 درصد اشتغالزایی انجام شد که بیش از پیش بینی ما بود.

وی با اعلام اینکه امسال نیز نزدیک به 2 هزار و 88 شغل ایجاد شده است  در حالی که پیش بینی ما حدود هزار و 529 نفر بود، گفت: برنامه‌های دیگری برای این پیشرفت این شهرستان در نظر داریم که به زودی اجرایی می‌شود.

 

شاهرخی با بیان اینکه اجرا و احداث دو هزار واحد مسکن روستایی با همکاری سازمان برنامه و بودجه یک اقدام اساسی و ماندگار در جهت خدمت به مردم است، اظهار داشت: دستگاه سی تی اسکن شهرستان کبودرآهنگ نیز تا دهه فجر راه اندازی می‌شود.

وی از کمک یک میلیارد تومانی به پروژه‌های شهری در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و مطرح کرد: دو میلیارد تومان دیگر نیز به سایر پروژه‌های شهرستان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/742/ی

نظر شما