شناسهٔ خبر: 44949411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده اصفهان قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام

تیم تجهیزات قایقرانی سپاهان اصفهان با مربی‌گری ملی‌پوش اصفهانی قایقرانی در نیم‌فصل نخست لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام روز گذشته در دریاچه آزادی آغاز شد بود و برگزاری مرحله دوم ادامه پیدا کرد که یک تیم از اصفهان نیز در این رقابت‌ها حاضر بود.

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام پس از برگزاری مرحله اول و دوم باشگاه قایقرانی سپاهان اصفهان با ۸۴ امتیاز به عنوان قهرمان نیم‌فصل معرفی شد، تیم دانشگاه آزاد با ۷۳ امتیاز در رده دوم ایستاد و میداف با ۶۴ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

احمدرضا طالبیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام برای اولین‌بار به این شکل برگزار شد و برخی رشته‌هایی که المپیکی نیستند، برای جذابیت به لیگ اضافه شده بودند.

مربی تیم قایقرانی سپاهان ادامه داد: به کمک اداره کل ورزش و جوانان و هیأت قایقرانی استان اصفهان توانستیم یک تیم را راهی مسابقات لیگ برتر کنیم و توانستیم نیم‌فصل را با نتایج خوب بگذرانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حامی این تیم است، گفت: خیر، با حمایت و کمک اداره کل ورزش و هیأت قایقرانی اصفهان و تحت عنوان تجهیزات قایقرانی سپاهان در لیگ برتر حضور پیدا کردیم.

طالبیان در پایان گفت: قایقرانی اصفهان دوباره در حال سرپا شدن است و امیدوار هستیم در آینده نزدیک شاهد ظهور قایقرانان اصفهانی در رده‌های ملی باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/و

نظر شما