شناسهٔ خبر: 44856690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

شهید سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام ناب محمدی (ص) است

امام جمعه بوشهر سردار حاج قاسم سلیمانی را یک جهادگر اصیل و واقعی با تاثیرگذاری بالا دانست و گفت: شهید سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام ناب محمدی (ص) است که نام و راه وی هرگز در تاریخ اسلام، منطقه و ایران فراموش نخواهد شد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست آدینه  با گرامیداشت 13 دی ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان، ویژگی‌های سردار دل‌ها را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام ناب محمدی (ص) است.
 
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  شهید قاسم سلیمانی را یک جهادگر اصیل و واقعی با تاثیرگذاری بالا دانست و بیان کرد: حضور به موقع، کارآمد و تعیین کننده از خصوصیات بارز شهید سلیمانی است.
 
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی دارای ویژگی‌های  مهمی بود تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی دارای شاخص‌های مهمی از جمله ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری، مجاهدت، شهادت طلبی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی و حضور به موقع در صحنه‌های سرنوشت ساز، آخرت‌گرایی و اخلاص بود که از وی یک شخصیت خاص و الگو ساخته بود.
 
امام جمعه بوشهر، شهید قاسم سلیمانی را تجسم عینی مکتب اسلام دانست و تاکید کرد: نام و راه شهید قاسم سلیمانی هرگز در تاریخ اسلام، منطقه و ایران فراموش نخواهد شد.
 
صفایی بوشهری با تاکید بر تداوم دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا افزود: به‌حمدالله با مراعات دستور العمل‌های بهداشتی، مقابله با ویروس کرونا توسط مردم و تلاش و کوشش کادر پزشکی، وضعیت استان در شرایط نسبتا خوبی قرار گرفت که تداوم این موارد برای حفظ و ارتقای  سلامت آحاد جامعه ضروری است.
 
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تسریع در  تامین کالاهای مورد نیاز سیل‌زدگان گفت: مسئولان باید به سرعت ضمن تامین کالای مایحتاج سیل‌زدگان نسبت به  جبران خسارات و آسیب‌های وارده بر آنان اقدام کنند.
 
امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به پیشگیری‌های مناسب در مسیل‌های و منازل همجوار رودخانه‌ها و مسیل‌ها افزود: باید برای جلوگیری از بروز بحران در هنگام بارش بارش راهکارهای لازم ارائه شود.
 
وی، با قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تمامی عرصه‌های خدمت به مردم  و تبریک در تولید واکسن کرونا و آزمایش موفقیت آمیز مرحله انسانی آن خاطرنشان کرد: این نشان از اقتدار علمی ایران اسلامی در این شرایط سخت تحریم  است که با یک تلاش جهادی و علمی آن تهدیدها  به  فرصت تبدیل و مایه امیدواری مردم ایران و شگفتی جهانیان شد.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما