شناسهٔ خبر: 44817855 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هدیه دیگر ترامپ برای صهیونیست‌ها؛

«جاسوس قرن» به اراضی اشغالی بازگشت

جاسوس آمریکایی رژیم صهیونیستی پس از صدور حکم آزادی خود در دولت کنونی واشنگتن، به اراضی اشغالی مهاجرت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فرانس ۲۴، مامور سابق اطلاعاتی در ارتش آمریکا و جاسوس رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی بازگشت.

جاناتان پولارد، شهروند آمریکایی یهودی تبار که در سال ۱۹۸۵ به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی متهم شد پس از آزادی به اراضی اشغالی بازگشته است. پولارد پس از متهم شدن به جاسوسی به حبس ابد محکوم شد، اما در دولت دونالد ترامپ از زندان آزاد شد. وزارت دادگستری آمریکا اخیرا این جاسوس را به صورت مشروط آزاد کرد. پولارد ۳۰ سال در زندانی در ایالت کارولینای شمالی به سر برد.

این مامور سابق اطلاعاتی در ارتش آمریکا سابق بر این تحلیلگر نیروی دریایی این کشور بوده است. او در آن زمان کارمند بخش اطلاعات نیروی دریایی آمریکا بود و در ازای دریافت پول و هدایای گرانبها، اطلاعات نظامی «شوروی، پاکستان، سوریه، و لیبی» را به کمک یک نظامی صهیونیست به این رژیم فاش کرده است. با توجه به اهمیت بالای پرونده او، گمانه‌زنی‌ها بر این اساس است که آزادی مشروط او تائید مقامات بلندپایه آمریکا را به همراه داشته است.

پولارد ۶۶ ساله بار‌ها اعلام کرده بود به دنبال مهاجرت به اراضی اشغالی است. افشای جاسوسی او برای صهیونیست‌ها روابط میان واشنگتن و تل‌آویو را تا چند دهه متاثر ساخت.

گفته می‌شود آزادی پولارد که به جاسوس قرن معروف است، هدیه دیگری از سوی ترامپ برای صهیونیست هاست.

هواپیمای حامل این جاسوس امروز چهارشنبه در فرودگاه بن گوریون تل‌آویو روی زمین نشست و او مورد استقبال بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما