شناسهٔ خبر: 44805510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۳۰ درصد بیماران مبتلا به کرونای بستری در کاشان تحت مراقبتهای ویژه هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۳۰ درصد بیماران مبتلا به کرونای بستری در بیمارستانهای منطقه کاشان تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

صاحب‌خبر -

سیدعلیرضا مروجی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به کاهش موارد ابتلا، بستری و فوتی بیماران مبتلا به کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۱۰ بیمار جدید حاد تنفسی بستری شده اند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار جدید حاد تنفسی که همگی اهل کاشان بودند در بیمارستان های شهر کاشان بستری شده اند، ابراز داشت: حداقل سن بستری شدگان ۲۵ و حداکثر سن آنها ۸۹۱ سال بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در حال حاضر و در مجموع ۷۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۶۴ بیمار از این تعداد در بیمارستان های شهر کاشان و ۱۴ بیمار نیز در بیمارستان های شهر آران و بیدگل بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ نفر یعنی حدود ۳۰ درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های منطقه کاشان تحت مراقبت های ویژه هستند، خاطرنشان کرد: ۲۲ نفر از این بیماران در کاشان و دو نفر نیز در آران و بیدگل در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

مروجی ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته سه شهروند منطقه کاشان که یک مرد ۷۸ ساله و دو زن ۷۷ و ۸۳ ساله بودند بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده است.

وی از ابتلای ۲۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در منطقه کاشان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: با در نظر گرفتن این تعداد کل مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان از ابتدای شیوع به ۱۲ هزار و ۸۲۷ مورد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مراجعه ۱۱۴ هزار و ۸۹۷ نفر به مراکز بستری و سرپایی و تشخیصی و درمانی منطقه کاشان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد و گفت: در این زمان هفت هزار و ۹۹۲ نفر نیز با حال عمومی مساعد از بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل ترخیص شده اند.

48

برچسب‌ها:

نظر شما