شناسهٔ خبر: 44785030 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حجت‌الاسلام رئیسی در حاشیه نشست سران قوا:

غلبه بر همه مشکلات و شکستن تمامی تحریم‌ها امکان‌پذیر است

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امکان فائق آمدن بر همه مشکلات و شکستن همه تحریم‌ها وجود دارد، گفت: بودجه ۱۴۰۰ با همکاری دولت و مجلس پیگیری و با همکاری‌ها و مساعدت‌ها تمام مشکلات حل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه، عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست سران قوا که به میزبانی رئیس مجلس برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: مردم ما از حضرت فاطمه اطهر سلام‌الله علیها درس بصیرت آموختند و حقیقتاً در ۹ دی، امتحان خوبی پس دادند و در لبیک به پیام مقتدای بصیرت‌آفرین ما، با حضورشان در صحنه امنیت کشور را تضمین کردند. 

وی ادامه داد: مردم در ۹ دی ۸۸ حقیقتاً از انقلاب و نظام در مقابل تخریبگران صیانت کردند. این روز و آنچه مردم در مقابل فتنه از خود نشان دادند در دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را باید گرامی داشت و ما حرکت انقلاب و حضور معنای مردم در این روز را گرامی می‌داریم.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه گفت: این مردم عزیز با این ایستادگی و مقاومت انتظارشان هماهنگی و همکاری همه مسئولین است. امروز وحدت و انسجام بین قوا و نهادهای حاکمیتی ضرورت دارد و راهبرد اساسی است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و مشکل کرونا گفت: این دو مشکل جدی کشور است که با همکاری همه دستگاه‌ها باید با آن‌ها مقابله کرد و ما یقین داریم که می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم و این «ما می‌توانیم» را از حاج قاسم سلیمانی و شهدا آموخته‌ایم.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: کشور با امکانات مادری و معنوی فراوانی که دارد، قادر است با نیروی متراکم جوان، بر مشکلات فایق آید.

وی با بیان اینکه کشور قادر است راهبرد اساسی خنثی‌سازی تحریم‌ها را با قدرت دنبال کند، تصریح کرد: این موضوع را نه در سخن که در عمل، شهدا نشان دادند؛ ابتکارات و خلاقیت‌ها در حوزه‌های مختلف نشان داده که امکان خنثی‌سازی تحریم‌ها وجود دارد و این را باید دنبال کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به جلسه سران قوا عنوان کرد: بحمدالله سخنانی که در جلسه مطرح شد، نشان داد که همکاری سه قوه باید در راستای اجرای منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی باشد که راه را برای همه روشن کردند.

وی با بیان اینکه امروز انسجام قوا در جهت خواست مردم، ‌اعتمادآفرینی و رضایت مردم و منویات رهبر انقلاب اسلامی ضروری است، گفت: یقین دارم که بودجه ۱۴۰۰ با همکاری دولت و مجلس دنبال و مسائل و مشکلاتی که در جلسه مطرح شده با مساعدت حل خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما