شناسهٔ خبر: 44782791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه صمت | لینک خبر

جسد یکی از سرنشینان لندینگ کرافت واژگون شده پیدا شد

صاحب‌خبر -

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با تلاش گسترده تیم‌های جست‌وجو جسد یکی از سرنشینان لندینگ کرافت واژگون شده پیدا شد.

اسماعیل مکی زاده، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس از گذشت سه روز از واژگون شدن لندینگ کرافت خوارزم در آب‌های خلیج‌فارس (حوالی جزیره لارک) صبح امروز جسد یکی از ۷ سرنشین مفقود شده این شناور در آب‌های محدوده جزیره قشم پیدا شد.

مکی زاده با اشاره به اینکه جسد پیدا شده برای شناسایی به دستگاه‌های مربوطه تحویل داده شد، افزود: تیم‌های جست‌وجو و نجات دریایی متشکل از نیروی دریایی سپاه، نیروی دریایی ارتش، دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان همچنان در حال جست‌وجو برای پیدا کردن ۶ سرنشین دیگر این شناور هستند.

لندینگ کرافت خوارزم حامل ۱۵ دستگاه بیل مکانیکی روز جمعه ۵ دی از بندر شناص کشور عمان عازم بندرعباس بود، که در حوالی جزیره لارک دچار حادثه شد و ۷ سرنشین آن مفقود شدند که تاکنون جسد یک نفر پیدا شده است.
۶ نفر از سرنشینان شناور غرق شده خوارزم به نام‌های محمد عسکری زاده، فرزاد غلام رضایی، ستار صفری سکل، مصطفی بهادری، یاسر مانع بو حمیدی و موید عبدلیان پور ایرانی هستند و یک نفر نیز (اجین جانسون) تبعه کشور پاکستان است.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما