شناسهٔ خبر: 44695389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اصفهان بنفش شد/رحمت الهی تنها درمان آلودگی هوا!

فرا رسیدن زمستان نیز نتوانست هوای اصفهان را سبز کند و امروز برای سومین روز متوالی در سردترین فصل سال، هوای نصف جهان در وضعیت ناسالم و بنفش ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، فرا رسیدن زمستان نیز نتوانست های اصفهان را سبز کند، امروز برای سومین روز متوالی در سردترین فصل سال، در وضعیت ناسالم و بنفش ثبت شده است.

در طول پاییز امسال قول های مسئولان و طرح های جدید نتوانست هیچ تاثیری در کاهش آلودگی هوا داشته باشد و تنها روزهای بارانی برای ساعاتی محدود وضعیت هوای اصفهان سالم بوده است.

به نظر می رسد همچون سالهای گذشته تنها داروی آلودگی هوای اصفهان، بارش رحمت الهی باشد، مگر اینکه مسئولان به اقع دست از سیاسی بازی در اجرای قونین و اعلام صنایع به عنوان آلاینده ترین عامل در میان عوامل آلودگی هوای نصف جهان برداشته و چاره ای برای این امر بیاندیشند.

امروز بر اساس اعلام مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، میانگین کیفی هوا در تمام ایستگاه‌ها قرمز و در ایستگاه خیابان احمد آباد ۲۳۱، خیابان دانشگاه ۲۲۷، خیابان پروین ۱۹۳، بزرگراه شهید خرازی ۱۷۹ و رودکی ۱۶۱ در وضعیت ناسالم برای عموم است.

بدی ن ترتیب میانگین شاخص کیفیت هوا در شهر اصفهان  ۲۰۲ بسیار ناسالم برای عموم است.

گفتنی است  شاخص آلودگی هوا از صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک نشان می‌دهد.

48

برچسب‌ها:

نظر شما